Besluit Charida

Mijn persoonlijk besluit

Het opmaken van de wiki vond ik persoonlijk niet eenvoudig. De eerste keer toen ik de wiki hanteerde voelde ik mij onhandig. Uiteindelijk heb ik hulp gevraagd aan medestudenten en nadien verliep de werking vlotter. Ik heb heel veel bijgeleerd in verband met de 'wiki' : zoals foto's, informatie, filmpjes,… uploaden. Werken met 'files' en 'edit' was voor mij ook helemaal nieuw.
Het opmaken van zo'n wiki neemt behoorlijk veel tijd in beslag! Dit hadden we met onze groep 'tienerculturen' niet verwacht.

Onze wiki "Jong-Oud" is volgens mij geslaagd! Het uitzicht van de wiki vind ik heel mooi. Daarnaast is de wiki ook overzichtelijk omdat we titels, ondertitels, .. hebben gebruikt.
De kleuren zwart, grijs en blauw vind ik persoonlijk heel goed bij elkaar passen.

Op onze wiki is er heel wat informatie terug te vinden. De meeste informatie gaat over jongeren. Dit sluit natuurlijk heel nauw aan bij ons 'project thema'. Over ouderen hebben we wat minder informatie verworven en dit kon misschien beter uitgewerkt worden.

Kortom,
Ik vind onze wiki "Jong-Oud" zeer modern maar ook zeer overzichtelijk! Daarnaast is onze wiki ook gebruiksvriendelijk omdat er heel wat informatie terug te vinden is.
Uiteindenlijk vind ik onze wiki geslaagd!

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License