Besluit Orphee

Mijn persoonlijk besluit:

Wanneer we te horen kregen dat we een wiki aan moesten maken, was dit nog vrij onduidelijk. Naarmate ICT vorderde kwam de wiki in zicht. We kregen niet echt veel uitleg hoe de wiki moest ontstaan.

Zelf vind ik de wiki niet zo eenvoudig. Vanaf het eerste moment verliep dat al wat onhandig. Hierdoor moest ik af en toe hulp vragen aan mijn medestudenten. Door hun uitleg kon ik uiteindelijk wat beter overweg met de wiki zowel met teksten en foto's plaatsen. De wiki neemt veel tijd in beslag, vooral door de verschillende delen opdrachten die we hebben.

Onze wiki “ Jong-Oud “ ziet er aantrekkelijk uit. Het is overzichtelijk en je ziet duidelijk waar alles toe behoort. Het is mooi verdeeld in verschillende delen waaronder de onderverdelingen zitten zodanig dat dit ordelijk is.

Onze wiki gaat namelijk een groot deel over jongeren. Ook zal je informatie vinden over senioren maar namelijk in een mindere hoeveelheid, wat namelijk wel jammer is. De jongeren en senioren behoren tot ons onderwerp omtrent project.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License